Меню сайту |
|
|
Афоризми |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Форма входу |
|
|
|
У розділі матеріалів: 15 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Урок розвитку
зв’язного мовлення (3 клас )
Тема. Засоби зв’язку речень у тексті. Складання
розповіді за малюнком і кінцівкою.
Мета. Узагальнити, систематизувати знання учнів про
текст; розвивати уміння систематизувати зібраний матеріал, визначати опорні моменти
висловлювання, добирати потрібні засоби для поширення речень і частин цілого,
членувати текст на логічно закінчені частини. Вчити дітей уважно слухати і
відповідати на питання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне
мовлення; виховувати любов до рідної природи, зокрема, до пташок, бажання їм
допомагати.
Обладнання: запис співу пташок, ілюстрації
із зображенням зимуючих пташок: горобця, синиці, дятла, сороки, маски, картки. |
Інтегрований урок з рідної
мови й мовлення ( спарений - два уроки по 35 хвилин). 2 клас.
Зінтегровано зміст предметів, види діяльності:
Рідна
мова й мовлення:
·
спостереження за довкіллям;
·
читання;
·
гра;
·
художня праця;
·
музика і співи.
Тема: Урок-подорож.
Йде сонечко по небу в віночку з проміння
Складання казки про Сонце. Спостереження за
виражальними можливостями синонімів. Закріплення знань про звуки й букви та
речення.
Мета: Довести до свідомості дітей, що Сонце має
найбільше значення для життя на Землі. Поповнити і збагатити словник дітей
образними висловами про Сонце. Вчити творчо зображувати те, що вражає уяву.
Удосконалювати навички грамотного письма. Розвивати вміння виразно декламувати
вірші, малювати ілюстрацію до твору, виконувати пісні. Вмховувати любов до
рідного слова. Плекати співчутливість, доброзичливість. Тип уроку: інтегрований
Обладнання: Вінок із сонячних промінців,
малюнок до казки, корони з голосними звуками, таблиця - етапи уроку, портрет В.
О. Сухомлинського. |
Диференціація навчального матеріалу на кожному етапі
уроку
Українська
мова (4 клас)
Тема.
Вживання дієслів в прямому і переносному значенні.
Мета: поглиблювати знання
учнів про вживання дієслів у прямому і переносному значенні. Закріплювати
матеріал про змінювання дієслів за часами та числами. Розвивати мовлення та
мислення учнів, збагачувати їх словниковий запас. Виховувати бажання працювати
самостійно, вдумливо, наполегливо.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: Тематичний словник
школяра К.С.Прищепи та В.Г. Лук’яненка, орфографічні словники, ребуси,
фотопейзаж «Весна», сигнальні картки. |
Тема. Мандрівка у цікавий світ навколо нас.
Мета. Формувати в учнів навички
читацької самостійності, швидкого, правильного, виразного читання. Вчити
свідомо сприймати тексти. Створювати умови для спілкування на основі літературних творів. Розвивати допитливість,
вміння ставити запитання до тексту, добирати факти, які підтверджують
висловлену думку, переказувати прочитане, слухати читання, розповідь учителя
або товаришів з елементами змістовного сортування матеріалу. Вихорувати бережне
ставлення до природи.
План уроку
І.
Організаційний момент.
ІІ.
Повідомлення теми і мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ.
Обговорення прочитаних творів.
ІV.
Фізкультхвилинка.
V. Доповнення,
розширення, уточнення читацького досвіду учнів.
VІ. Робота з
виставкою книг.
VІІ. Підсумок
уроку.
VІІІ. Домашнє завдання.
Матеріал до
уроку. Тематична
виставка книг, журналів, збірники творів «Позакласне читання», ілюстрації,
картки, тренажери для роз-
ширення кута зору, розвитку антиципаційного
сприйняття тексту.
Форма
проведення. Урок- подорож. |
Мета. Розширити знання учнів про
характерні ознаки осені в природі:
-
як змінює осінь життя людини, настрій;
-
які багатства бере людина від осені.
Збагатити мову учнів перлинами народної мудрості –
прислів’ями та приказками про осінь.
Викликати естетичні переживання, захоплення
красою природи. Розвивати спостережливість, уміння бачити і чути красу
осінньої пори, образну уяву та творчі здібності. Виховувати любов до природи,
до рідного краю, потребу у звертанні до її краси, людяність, милосердя у душах
дітей, повагу до народних традицій.
Тип проекту: середньотривалий.
Напрямки:
- осінь в природі;
-
образ осені в мистецтві та літературі;
-
тема осені в усній народній творчості;
-
осінні свята українців. |
Адаптаційні заняття
з майбутніми
першокласниками
У
грі дитина живе, і сліди цього життя залишаються
в ній глибше, ніж сліди справжнього
життя.
К. Д. Ушинський
Основна мета занять з
майбутніми першокласниками – початкова адаптація дітей до навчання в школі,
нового середовища.
Саме від того, як відбудеться
перше знайомство зі школою, залежить подальше ставлення дитини до навчання, а
отже, і її успішність.
Оскільки
гра - найбільш властива форма
життєдіяльності дітей, то й перші шкільні заняття доцільно проводити в ігровій
формі.
Заняття 1
Свято зустрічі з майбутніми першокласниками
Мета: познайомити дітей
один з одним, збагачувати словниковий запас дітей, виховувати інтерес до
української казки. |
Тема уроку. Позначення буквою «ща»
звуків [ш], [ч].
Мета. Закріпити знання учнів про букву
«ща», яка позначає два звуки[ш], [ч]. Формувати
вміння виконувати логічне групування об’єктів;
вдосконалювати навички роботи з підручником, дидактичним та роздатковим
матеріалом, переключатися з одного виду роботи на інший, перевіряти результати
своєї праці за орієнтирами. Розвивати навички грамотного письма і вміння точно
зіставляти звуки і букви, що їх позначають на письмі, творчу уяву, фантазію.
Виховувати культуру поведінки в громад ських місцях, ввічливість у спілкуванні.
Тип уроку. Урок закріплення та
систематизації набутих знань
Форма
проведення. Урок – гра «Відкриття іграшкового магазину» |
Урок позакласого
читання 4 клас Тема. «Звідусюди – по
казці»
Мета: формувати навички і
вміння свідомо, самостійно вибирати твори, книги для читання; ознайомлення з
творчістю зарубіжних письменників-казкарів; розвивати навички читацької
діяльності; виховувати пізнавальні інтереси. |
Мета. Дати дітям поняття про те, що в школі здобуваються
знання, які необхідні
всім людям у житті та що знання — це найсильніша зброя, яка робить людину сильною. Розвивати
пізнавальні інтереси. Виховувати повагу
до школи і її правил.
Обладнання. Стандартні аркуші паперу, олівці, сюжетні картинки. |
Тема. РОДЕ НАШ КРАСНИЙ
Мета. Розширити знання учнів про рід,
родину, народ. Розвивати читацькі інтереси, навички аналізу явищ, подій. Виховувати шанобливе
ставлення до традицій і
звичаїв, святинь нашого народу, місць, де народилися, рідної оселі, рідної мови.
Матеріал до уроку.
Тематична виставка книг, журналів,
ілюстрацій, зображення родовідного
дерева, малюнки дітей, збірники творів
"Позакласне читання. З клас", вишиті рушники, серветки, зразки одягу (ляльки в українському строї). |
|
|
Пошук |
|
|
Погода |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|