Субота
21.09.2024
03:49
Вітаю Вас Гість
RSS
Головна Реєстрація Вхід
Педагогічний портрет »
Меню сайту

Годинник

Афоризми

Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Форма входу



Вона з тієї категорії людей, для яких рік розпочинається з Дня знань. В її годині - 35-40 хвилин напруженої праці розуму й душі, а інші 20-25 - щирого та уважного  спілкування. В її роботі спостерігається циклічність - кожні 4 роки вона знову в першім класі.  В її очах -  безмежна любов  до дітей. А в голові думок - як в лузі квіток, як в небі хмар, як в океані хвиль, та всі про те,  як  вчити і чому учити, як підібрати ключики до кожної дитячої душі, як кожного свого учня навчити вчитись, як запалити у очах дітей вогник цікавості до знань, бажання добре і старанно вчитись, щоранку з радістю іти до школи… І ще безмежна кількість "як", та всі вони стосуються дитини...

Для неї школа - рідний дім, а клас - родина, кожна - дитина талановита індивідуальність. Одним з найголовніших завдань в своїй діяльності вона вважає -  розгледіти і дати поштовх розвитку кожного дитячого таланту.

На уроках вона намагається бути зрозумілою кожному учню, як досвідчений диригент, керувати самостійною дія- льністю всіх учнів класу, будити  їх творчу думку, підводити до самостійного, а часом, креативного вирішення поставлених проблем.

Для неї чужі рутина і шаблон. Вона завжди прагне внести в свою роботу нове , оригінальне , використовуючи досвід роботи кращих вчителів - новаторів , запозичуючи у них все цінне, але ніколи не копіюючи їх сліпо і бездумно. Хороший досвід "передової" вона завжди переробляє стосовно до своїх умов, своїх психологічних особливостей, розуміючи, що у неї інший клас, інші учні, і сама вона - інша людина .

Її мова - образна, жива, емоційна, і в той же час  - прониклива і задушевна. Її увага  під час уроку зосереджена не тільки і не стільки  на змістові і формі викладу матеріалу, скільки на здатності кожного учня продуктивно працювати. Вона здатна швидко оцінити ситуацію, зорієнтуватися в обстановці і вибрати найбільш правильну і педагогічно доцільну лінію поведінки, яка ґрунтується на правильному передбаченні та оцінці наслідків власних дій.

  Відносини з учнями вона будує  на  основі співпраці,  взаємоповаги та щирої любові, до якої не залишається байдужим жодне дитяче сердечко.  В своїй організаторській діяльності намагається із різнорідної і розрізненої маси учнів, що прийшли в школу, часто нічим не пов'язаних між собою, створити колектив, об'єднаний спільними цілями і завданнями.  При цьому вона здатна проявляти гнучкість у своїй поведінці у відносинах з дітьми, в застосуванні засобів впливу, залежно від зміни умов,  ситуації, або психічного стану того чи іншого учня . В її стосунках з учнями панує атмосфера щирості й довіри, «… серйозність, що допускає жарт, але не перетворює всієї справи в жарт, ласкавість без нудотності, справедливість без прискіпливості, доброта без слабкості, порядок без педантизму..."

Вона - Юлія Іванівна Шишка, учитель початкових класів Апостолівської загальноосвітньої школи №1,-  тактовна, щира, скромна, уважна, вимоглива до себе та до інших, порядна і всеціло й повністю захоплена педагогічною діяльністю людина.

 


Календар
«  Вересень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пошук

Погода
Апостолово 

Архів записів

Друзі сайту