Зазвичай з цією проблемою батьки мають справу в 3—4-му класі. Якщо першокласники ще сповнені ентузіазму, то в старших класах
багато учнів (здебільшого ті, хто зазнає проблем із навчанням) починають
потихеньку розслаблюватися — байдикувати на уроках, забувати записувати
домашнє завдання, виконувати його абияк, а то й зовсім не виконувати. При цьому
вони можуть докладати значних зусиль для того, щоб приховати результати своїх
«навчальних подвигів», — переписувати
щоденники з двійками, підроблювати записки від батьків, придумувати неймовірні
історії, щоб пояснювати, чому вони не виконали домашнє завдання, проте простий
вихід із ситуації — сісти і зробити
уроки — для них
абсолютно неприйнятний.