Меню сайту |
|
|
Афоризми |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Форма входу |
|
|
|
У розділі матеріалів: 15 Показано матеріалів: 11-15 |
Сторінки: « 1 2 |
Тема. Складання тексту-міркування «Мелодія весни у назвах першоцвітів»
Мета: формувати
у учнів уміння користуватися прийомами самостійної читацької
діяльності, здатність читати книжки за усвідомленим вибором; повторити і закріпити знання учнів про
особливості структури текстів-міркувань, вчити учнів складати тексти-міркування
та доповнювати тексти міркуваннями; розвивати вміння аналізувати тексти ,
порівнювати їх, робити висновки про їх тип; збагачувати активний і пасивний
словник; виховувати любов та бережне ставлення до природи.
Обладнання: комп'ютер, медіапроектор,
презентації дитячих робіт, ілюстрації, картки оперативного контролю. |
Тема. Україна на планеті Земля.
Мета. Дати дітям загальне уявлення про розташування України на карті; вчити правильно працювати з контурною картою; розвивати спостережливість,
пам'ять, увагу; виховувати любов до своєї Батьківщини,
бережне ставлення до природи.
Обладнання. Глобус, фізична карта України, картини природи України, контурні карти,
карта півкуль, записи української народної музики.
Тип
уроку: урок
засвоєння нових знань |
Тема. Анонси телепередач про літо Мета. формувати у учнів уміння користуватися прийомами самостійної читацької діяльності, здатність читати книжки за усвідомленим вибором. Розвивати інтерес до читання, творчу уяву, фантазію. Виховувати активних читачів шляхом розвитку їхньої читацької самостійності, а також любов до природи, розуміння необхідності і важливості толерантного ставлення один до одного. Форма проведення. Урок-телепередача. Матеріал до уроку. Тематична виставка книг, учнівські електронні презентації , відеоролик "Гармонія музики і природи.( П.І. Чайковський. Пори року. Літо), фонограма пісні (мінус) "Літо золоте". |
Тема. Різдва чарівні
передзвони
Мета:
формувати у учнів уміння користуватися
прийомами самостійної читацької діяльності, здатність читати книжки за
усвідомленим вибором.
Створити умови для активізації пізнавальної
діяльності шляхом організації спільної колективної творчої справи. Розвивати
читацькі інтереси, кругозір дітей, їх естетичні смаки та почуття, сприймання
художніх образів, уяву та творчість. Виховувати
ставлення до національних звичаїв та традицій як до невід’ємної складової
духовного багатства українського народу.
Форма
проведення. Урок-презентація
Матеріал до уроку. Тематична виставка книг,
журналів, збірники творів «Позакласне читання», декорації, електронні вправи
для очей, тест, фізкультхвилинка, слайди. |
|
|
Пошук |
|
|
Погода |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|