Понеділок
11.11.2024
00:23
Вітаю Вас Гість
RSS
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Годинник

Афоризми

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » Майже календарне планування+ метод реком

Майже календарне планування+ метод реком

Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

імені М.В.Остроградського

 

 

 

 

 

 

Індивідуальне навчання учнів з особливими освітніми потребами

 

 

Методичні рекомендації

та орієнтоване планування

за програмами допоміжних шкіл

 

 

 

 

 
Полтава – 2007

 

 

 

 


Організація індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації та орієнтоване планування по проблемі організації індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами). – Полтава: ПОІППО, 2007. – 128 с.

 

 

 

 

Розроблено спеціальною дослідницькою групою Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського ”Організація індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами” (Науковий керівник Г.О.Сиротенко, завідуючий центром педагогічних інновацій та інформації ПОІППО, старший викладач кафедри гуманітарних дисциплін; координатори А.І.Сікач, методист ПОІППО Н.П.Тимошенко) у складі вчителів спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, які потребують корекції фізичного та психічного розвитку: Воронько К.М., Грищенко В.К., Крутько О.М., Крутько Н.Г., Литвиненко А.В., Мороз Т.О., Петриченко Г.І., Похожай В.К., Ричка Г.С., Руденко Г.Г., Севериненко Н.А., Сошенко Л.О., Тихоненко Л.О., Тютюнник Л.М., Харченко В.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рецензенти:

 

Охріменко І.В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідуючий кафедри менеджменту освіти.

 

Похожай В.К., учитель-дефектолог Лубенської спеціальної школи-інтернату.

 

 

 

Рекомендовані для творчого використання в освітньому просторі педагогічними працівниками для організації індивідуальної форми навчання учнів з особливими освітніми потребами.


 

 

З м і с т

 

Вступ ………………………………………………………………

 

3

Наказ  Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2002 року за № 732 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах” ……………….

 

 

 

4

Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах ……………………………………………………

 

 

6

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.09.2003 року за № 1/9 413 «Щодо організації навчання учнів в загальноосвітніх навчальних закладів за індивідуальною формою» ………………….

 

 

 

10

Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.10.2004 року за № 797 «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» ……………….

 

 

 

11

Орієнтовне планування навчальних годин по предметах ………

Рекомендований розподіл кількості тижневих годин ……………….

12

12

Українська мова (1-4 класи) ….…………………………………………

Української мова і література (5-6 класи) ……….…………………….

Української мова і література (7-8 класи) ……….…………………….

Української мова і література (8-9 класи) .…………………………….

 

13

25

31

38

Математика (1-4 класи) …………………………………………………

Математика (5-9 класи) …………………………………………………

 

44

53

Курс „Природа і людина» (1-4 класи) .......................................................

Природознавство (5-9 кл) ………………………………………………...

 

62

68

Географія  (6-9 класи) …………………………………………………….

 

73

Трудове навчання (1-3 класи) …………………………………………..

Трудове навчання (4-6 класи)……………………………………………

Столярна справа (6 клас) ………………………………………………..

Швейна справа (5-6 класи) ……………………………………………….

 

79

81

89

93

Охорона життя і здоров’я учнів (1-9 класи) ……..……………………..

Соціально-побутове орієнтування (5-9 класи) ………………………..

 

99

105

Логопедична робота (1-6 класи)…………………………………………

 

113

Лікувальна фізкультура ………………………………………………….

 

120

Ритміки (1-4 класи) ……………………………………………………….

 

124

Наші автори ………………………………………………………………..

128

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

 

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти та Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 року №732 індивідуальне навчання здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Право на індивідуальне навчання мають учні, які потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку (у разі якщо батьки, або особи що їх замінюють, відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату)

 

Спеціальною дослідницькою групою ПОІППО «Проблеми організації індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами» на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України відповідно Державному стандарту спеціальної загальної середньої освіти розроблені методичні рекомендації та орієнтоване планування щодо організації індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами.


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

від 20 грудня 2002 року                                            N 732

 

Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

 

Відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", з метою здобуття учнями загальної середньої освіти за індивідуальною формою навчання з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації

 

НАКАЗУЮ:

 

Затвердити Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (додається).

 

Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки
України  від 05.09.2000 N 430  "Про затвердження Тимчасового положення про
індивідуальне навчання  в системі загальної середньої освіти", зареєстрований у
Міністерстві юстиції України 29 вересня 2000 року за N 669/4890.

 

Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах до відома керівників навчальних закладів і забезпечити його виконання.

 

4. Цей   наказ   та   Положення   про   індивідуальну   форму   навчання   в
загальноосвітніх  навчальних  закладах  опублікувати  в  "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України".

 

5.  Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Державного
секретаря Науменка Г. Г.

 

Міністр               В.Г.Кремень

 

 

 




Джерело: http://yadi.sk/d/7AyP8-1KDWcmF
Категорія: Майже календарне планування+ метод реком | Додав: Aktivitinq (29.11.2013)
Переглядів: 6027 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Погода
Апостолово 

Друзі сайту